Durmstrang Time
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Rozdział #2 - Mechanika Gry

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tamsin Dragonfly
Admin
Tamsin Dragonfly
Skąd : Anglia
Liczba postów : 128
Join date : 26/11/2011

Rozdział #2 - Mechanika Gry Empty
PisanieTemat: Rozdział #2 - Mechanika Gry   Rozdział #2 - Mechanika Gry Icon_minitimeSob Maj 25, 2013 10:18 am

Moduł 'Kostki' będzie odgrywał istotną rolę w pojedynkach, meczach Quidditcha, podczas lekcji, w rzucaniu zaklęć oraz zadaniach Turniejowych.
To szczęście czyli kości będą decydowały o tym czy uda Wam się coś zrobić czy nie.

Jak używać kostki?

    Po pierwsze kostka nie działa na 'szybkiej odpowiedzi', gdy wejdziemy w jakiś temat i chcemu użyć kości musimy najpierw kliknąć na "odpowiedź" i dopiero w okienku odpowiedzi możemy używać modułu kości.
    Moduł Kości znajdziemy zaraz pod okienkiem do pisania treści wiadomości poniżej przycisków "Preview" i "Send".
    Rozdział #2 - Mechanika Gry B0K35A8
    Pole oznaczone nr. 2 to właśnie moduł kości.
    Rozdział #2 - Mechanika Gry 8sQwPyS
    Jedyną kostką dostępną na obecną chwile jest 'uniwersalna' i to ją należy wybrać podczas rzucania zaklęcia.
    Rozdział #2 - Mechanika Gry DoazHcu
    Gdy chcemy zrobić kilka akcji w jednym poście np. unik, zaklęcie musimy zwiększyć ilość kości do 2 lub więcej.

    Gdy już wiemy gdzie znaleźć kości musimy wiedzieć jak ich używać. Wszystko opisze na przykładzie pojedynków.
    Załóżmy, że Prof. Tamsin pojedynkuje się z Profesorem X.
    Profesor X zaczyna rzucając zaklęcie w Tamsin.
    Rozdział #2 - Mechanika Gry B0K35A8
    "Tamsin robi unik przed zaklęciem przeciwnika.
    Następnie rzuca zaklęcie Expelliarmus"

    Ponieważ Tami jak już wspomniałam wcześniej robi dwie rzeczy musi wybrać 2 kości 'uniwersalne'.
    Rozdział #2 - Mechanika Gry DoazHcu

    Gdy naciśniemy 'wyślij' pod naszym postem pojawi się post 'Storytellera' informujący nas o tym ile wyrzuciliśmy.
    Rozdział #2 - Mechanika Gry RyhYQrn
    U Tamsim to było 4 i 5.

Jak interpretować wyniki?

    Wyniki interpretuje Mistrz Gry, który musi być obecny podczas każdego pojedynku i innej akcji, ewentualnie nauczyciel w czasie lekcji.
    Jeśli jesteśmy w trakcie pojedynku i nasz przeciwnik rzuci zaklęcie z 4 oczkami na kostce, to my żeby się przed nim obronić (zaklęciem tarczy lub unikiem) musimy mieć również 4 oczka lub więcej.
    Inaczej sytuacja wygląda w trudniejszych zaklęciach. Żeby nam się udało rzucić zaklęcie "Legilimens" uczeń musi wyrzucić 4 lub więcej, a dorosły 3 lub więcej. Gdy liczba oczek będzie mniejsza zaklęcie zwyczajnie się nie udaje i wtedy przeciwnik nie musi się przed nim bronić. (więcej o zaklęciach -> tutaj <-)


Ostatnio zmieniony przez Tamsin Dragonfly dnia Sob Maj 25, 2013 11:03 am, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
 

Rozdział #2 - Mechanika Gry

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Rozdział #5 - Pojedynki
» Rozdział #1 Wstęp
» Rozdział #3 Zaklęcia
» Rozdział #4 Eliksiry

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Durmstrang Time :: 
welcome to DURMSTRANG TIME ϟ
 :: Dział Techniczny :: Podręcznik
-